Διψώντας τις περισσότερες φορές για αίμα
ένας βρικόλακας μάλλον
 είμαι και γω.
οι άλλοι δεν το βλέπουν  μα
εγώ φαίνεται οτι είμαι αυτό
που οι άλλοι μπορεί
και αν εγώ υπαρχω το χρωστώ στη μαμά μου
που ναι το σκοτάδι.
Επιπλέον είμαι και άνεργος,
χθες αναγκάστηκα να πιω απ'
τον λαιμό ενός ετοιμοθάνατου,
φυσικά δεν πέθανε
έγινε λουλούδι
αυτή είναι η τιμωρία μου
να μετατρέπω τους ανθρώπους
σε όλων των ειδών τα καλλοπιστικά
και οι κυρίες τα στολίζουν στα καπέλα τους
τα παιδάκια τα κοιτάζουν αμέριμνα στα μπαλκόνια τους .
Είναι η μοίρα μου
να πηγαίνω αντίθετα στην ρύπανση του πλανήτη
είναι η επιθυμία μου
να σιωπήσω την πλάση απο ανθρώπους,
μόνος τον καθαρό αέρα να αναπνέω.
Να πεθάνω στον παράδεισο.
 Παιριμένοτας στη σειρά
με τα πόδια αδύναμα απ' την κακή
τροφή μου, δάγκωσα μέσα σε όλο τον χαμό,
λιμπίστικα τον λαιμό του μπροστινού μου
ήταν ένας νέος όμορφος,
μάλλον  ηθοποιός , με περίεργη μύτη
και δόντια σαν τα δικά μου
τον δάγκωσα και του πήρα την σειρά.
Είμαι ένας άνεργος βρικόλακας.

Σχόλια

  1. είμαστε στον ίδιο ΟΑΕΔ μικρέ βρυκόλακα!
    σταμάτα επιτέλους να δαγκώνεις ανυποψίαστους άνεργους... δε μου φτάνει η γραφειοκρατία, τώρα θα φοβάμαι κι εσένα όταν πηγαίνω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις